Tuesday, November 5, 2013

aku n...dan finally mr lappy is back

macam2...macam2 sangat dalam otak firkiran, perasaan yang nak sangat diluahkan.
lama dah encik lapp ni rosak...bantai la blogging dari handphone, tapi di manakahlah keseronokannya dibandingkan dengan melihat screen besar gabak yang ada keypad timbul2 kan...

macam2 sangat perangcangan awal tahun hijrah yang ada dalam fikiran.
btw, selamat tahun baru hijrah :)
semoga kita semua dilindungi di bawah limpah kurnia Allah SWT,
dan mengihjrahkan mana2 perangai tak semenggah kita ke arah kebaikan... amin...

yang pasti rancangan utamanya adalah...
duit
duit
duit
kereta
rumah
baru kawin...hihik

kawin tu on the way...tengah2 perjalanan nak jadi kaya dan berjaya beli rumah cantik tu,...bolehla kita cari jodoh sekali ye tak? :)

sudah.nanti sambung...weheee...happpy.happy.dapat menaip panjang2.