Saturday, July 28, 2012

aku n ...yup aku rimas...

Dan dengan ini mengisytiharkan aki rimas.
Ye...aku rimas dengan perangai sesetengah manusia yg pathetic yg suka mencari simpati.
Dan ye...aku mmg kejam sekarang ini.
Aku memang rimas dan tak nak dah melayan ayat-ayat seperti...
'i've been thinking lately...and i think people don't love me anymore, i think nobody care about me...i think i want to die.... U should let everyone know that they can forget me and act like i never exist'

So what??? Pegilah mati. Ada aku kesah? Kalau ko sendiri dah rasa tak ada orang sayang kat kau...so...ade aku kesah? Pegilah mati kalau dah nak mati sangat.

Sendiri tak sayang diri sendiri, ko harap orang pedulikan hidup kau? Sendiri tak sayang diri sendiri ko nak harapkan kasih sayang orang lain?

True when people said, when u put hope on something from others, u tend to get easily hurt and that kind of feeling is actually sampah sebab orang tu tak tau pun apa yang ko harapkan...lebih sedih, doesn't even bother dengan harapan ko yang dia langsung tak tau tu.

So...aku memang dah penat dan menyampah dan rimas dan malas nak layan ayat2 mintak simpati macam tu. Aku nak tengok sejauh mana perasaan nak pegi mati ko tu bertahan.

Jangan harap aku nak pujuk ko sebab aku dah bosan dengan ayat2 macam tu. Titik.

Owh...lagi satu species...
'sorry la mengganggu awak...lepas ni saya takkan ganggu hidup awak lagi' -sedangkn ayat sebelum tu cuma tanya khabar n hai2 je..

Hah...baguslah kalau dah tau. Silalah berambus cepat. Apehal nak mintak2 simpati dengan harapan aku akan cakap..
'eh xdelah...mane ade awak menggangu..saya suka awak kacau saya...kacau la lagi..kacau la selalu..'
Hak tuuii!!! Memang tak la aku akan cakap mcm tu.

Kesimpulannya...aku sekarang dah xde baik hati dah. Dan aku bukan manusia typical yang bila mana kau keluarkan ayat2 sedih mintak pujuk aku akan pujuk. Nehi.
Setakat mintak simpati tak berasas, itu namanya memang dalam usaha mintak aku kasi tapak kaki.

Sekian.

posted from Bloggeroid

No comments: