Monday, November 1, 2010

aku n kesabaran membawa berkat...

my RM50 come back in this!
betul kata orang...
kesabaran membawa berkat
alhamdulillah
terima kasih
.
.
.
saya sangat suka hati
yeay!!
:D
.
.
.
.
*oh..hari ini birthday seseorang. Seseorang yang pernah saya betul2 suka dan tak pernah cakap pada dia langsung. Seseorang yang saya suka sangat bertahun-tahun lamanya. Seseorang yang sekarang ini, saya abadikan kenangan tentang dia dalam hampir seluruh kehidupan saya. Kadang-kadang masih merindu. Tapi malu nak bertanya kepada kawan-kawan ke mana dia menghilang, apa khabar dia. Last sekali jumpa dia was in a friend's wedding. Itupun saya cuma senyum. Malu nak tegur.
jadi...selamat hari lahir ke 26 ya kamu... ~011110~ memang sangat cantik tarikh hari ini..:D


ahh...memori je semua tu. tak usah mimpi heh.
.
.
.
.
.

No comments: