Wednesday, September 8, 2010

aku n waah..tidak kusangka…

Emm…dah tinggal sehari je puasa tolak hari ini…kalau puasa lagi esok. Kalau esok dah raya? Selamatlah…habis dah Ramadan.

Sedang bersiap-siap mahu pulang ke kampong halaman ni…tapi sempat lagi nak update blog kan…hehe…

Current mode: masih lagi melayang-layang…sepanjang masa layan CD yang diberi membuatkan fikiran, otak, hati, kaki, tangan, badan…pendek kata seluruh jiwa lah masih lagi teringat-ingat pada dia…ini memang penangan hebat ni…yarkh…

Yang pasti encik itu memang tak baca blog. Jadi semua yang aku repekkan memang selamat dalam ni…insyaAllah… anyway, dalam fb pun dah tak de dah link ke blog. Selamat… :D

Rindu. Pasti. A motivator kata…rindu itu sifat semuladi dalam setiap manusia. Biasalah tu rindu, tak ada salahnya. Cuma rindu itu tidak perlulah dizahirkan dalam bentuk yang melampaui batas agama. Jadi…rindu ini tak salah. Xpe.diam-diam…tak menyusahkan sesiapa :D

Kata motivator lagi…cinta sejati cuma wujud apabila ikatan ijab kabul sudah dilaksanakan dan kekal hingga akhir hayat. Maka, jangan risau juga..ini bukan cinta. By the way…macamlah tak tau aku kan. Bukannya lama sangat pun aku angau2 ni semua. Esok2 aku dah rasa malas nak ingat dia dah, maka akan jadi senyaplah.

Menjadikan sesuatu kesukaan kepada sebuah cinta bukanlah benda mudah pada aku. Suka…senang je. Kucin tepi jalan pun aku boleh suka. Tapi…jatuh cinta…susah-susah. Kita tengok ye..berapa lama sangat bertahan gediks aku ni..hehe…

oh..yang aku waah kan di atas ni adalah sebab : 5 entri berturut-turut encik abang ni muncul dalam blog aku. tak sangka aku sudi menulis sebegini banyak tentang seorang lelaki...isk..isk...

…..

Okay, mari pulang le kampong halaman…

Selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir n batin kepada sesiapa saja yang membaca :D

Berhati-hati memandu..jangan rempit2, sayangi duit, speed trap banyak..hehe..

……

3 comments:

Diya said...

Salam akak.

Selamat hari raya untuk akak se family. Moga hepi2 di pagi raya nanti =D


P/s-Diya add akak di FB, nanti approve tau ;)

Fia Abas said...

ko masih angau kah sepjg raya nih?hahaha

inna hayati said...

diya,
dah2..baru je add. di kg takde internet. berjalan ke rumah k.long ni barulah jumpa internet diya...
selamat hari raya, maaf zahir batin diya..:D diya juga...moga happy2 selalu..

fia,
haha..namau cakap. nanti ko gelak. aku membusykan diri memanjang. semorang dah ablik, tinggal sensorang, termenung la aku melayan perasaan....wakakakaka...

haha..xdela. :P