Monday, August 9, 2010

aku n bila demam lagi...

semalam ahad.
semalam aku demam.

semalam...setelah lebih kurang 2-3 tahun tak demam dengan bersungguh-sungguh...semalam aku telah demam secara dasyat. aku jarang demam sehingga menyrbabkan tak boleh bangun, tak boleh bergerak. selalunya kalau demam, aku masih boleh pergi shopping. yeah...shopping.

tapi semalam...betul-betul tumbang. aku pun ingat-ingat lupa je kejadian semalam. macam ada bangun masak-masak sikit untuk d boys. tapi macam lupa.

semalam. pukul berapa tah my mom balik pun tak perasan. tahu=tahu je dah pagi hari ni. ingatkan bolehlah nak bergerak ke mana-mana pagi ni. pergi kerja contohnya. tapi nampaknya impak semalam agak dasyat.

hari ni...mata aku macam nampak bintang-bintang. berjalan sekejap pun nampak bintang-bintang. sekejap tadi berchatting dengan sahabat pun boleh rasa nak muntah.

hari ni...masih lagi tak boleh nak makan apa-apa seperti semalam. terasa macam nak keluarkan balik semua benda yang masuk ke mulut...

hari ni...nampaknya....melepak di rumah sajalah saya...huhu...=((

.
.
.

ah...demam memang ujian. semoga terampun lah dosa-dosa kecil.

almaklumlah...dah nak puasa. selamat berpuasa semua...semoga ramadan kamu semua dilimpahi rahmat dan kita semua sama-sama merebut peluang menambah pahala berganda-ganda bulan ini...

amin...:D
.

No comments: