Tuesday, August 3, 2010

aku n alhamdulillah...





Wah..terasa nak sujud syukur sekarang.


Alhamdulillah, semua perkara berjaya diselamatkan. Perasaan nak menghilangkan diri secara besar-besaran semalam sudah hilang.


Terima kasihlah pada pakcik lab yang masih guna window xp ni. Ntahkan sebab window xp, ataupun sebab apa, yang pasti segala-galanya berjaya diselamatkan semula.


Semalam aku rasa macam tunggang langgang semuanya. Bayangkanlah semuanya hilang macam tu saje. Terkedu aku sekejap tengok semuanya hilang tanpa dapat dikesan. Kawan-kawan kata, that’s it. Habis dah la tu. Dah tak dapat buat apa-apa. Nasib baiklah ada perasaan aku nak try dalam lab yang tak update ni. Ada sebab kenapa hati aku dari semalam tertarik-tarik nak masuk lab ni…


Dan sekarang aku memang rasa…window xp yang paling best dan mudah. Vista sangatlah berat n tak compatible dengan banyak benda, dan amat mensakitkan hati, jiwa dan perasaan.


Okaylah…aku tak try lagi window7 yang baru tak de la nak baru sangat ni…akan dicuba nanti. Siapa tau nak format lappy camne? Boleh upgrade je kan dari window vista tu ke window7? Siapa tau caranya…roger aku oke :D

..........






No comments: