Saturday, July 17, 2010

aku n menyepi tiada berita…

Seingat-ingat aku, sejak beberapa bulan yang lepas aku dah terkena penyakit silent handphone. Secara tiba-tiba jadi menyampah dengan bunyi-bunyian dari handphone. Selama itulah juga aku rasa hidup aku tenang, aman, damai, bahagia…

Aku pun sebenarnya dah tak tau apa yang nak di share dengan semua di blog ni. Busy tu…tak adalah sangat. Penat tu ya.

sekarang aku tengah sibuk. Siang, petang, malam, tengah malam…macam2 benda muncul dan menuntut perhatian. Kadang-kadang terfikir…apsalla aku sibuk sangat…sampai kadang-kadang mencapai tahap kurang faham dengan diri sendiri…ah sudah. Masalah ni…L

lemas dalam udara…bak lagu ning :D

…..

4 comments:

aNgAh_aLiFaH said...

silent hp? haha.. tibe2 angah terpk nak buat camtu gakkz.. ;)

nnti cikna ada balik, dtg la gelanggi. jmpa mak abah... kata rindu.. ;)

inna hayati said...

insyaAllah..
dah ada cita2 dah..specially bila d baby dah lahir..can't wait. hehe :D

jangan kak...saya xpe, xde sape2 nak cari saya...tak glemer lah katakan.:D

Nani Othman said...

kak inna...cepatlah update...

dah la lame tak dtg blog nani..

inna hayati said...

nani...
selalu juga lawat blog nani. cuma kebelakangan ini terkena penyakit diam...huhu...:(