Friday, March 5, 2010

Aku n kereta ku yang tercinta..

"tertanya-tanya...apa aku nak buat ngan kereta yang langgar kereta aku tu???

langgar balik?

calarkan?

conteng ngan marker yang tak boleh padam?

pecahkan cermin kereta?

atau wat bodoh je?

argh.....!!! aku tak tau nak marah apa????"

Geram!!

My car dilanggar lagi…isk..isk…. Bumper sudah jatuh.

Okay…bumper tak de la jatuh, tapi agak teruk juga keadaannya. Plat number repih2 dan terbelah 3.

Tapi…saya tak mau betulkan. Biarkan saja dia berkeadaan begitu. Zaman-zaman 'miskin' macam ni saya memang sayang amat sama en.fulus. nantilah…tukar dengan bumper-bumper sekali, ketuk2 sket mana-mana yang terpenyek tu…

Ada la seorang makhluk Tuhan ni yang tolong bagitau siapakah penjenayah. He/she tulis note, no plet keter manusia tak bertanggungjawab yang tolak satu kereta lain ke arah kerata saya yang menyebabkan bumper itu cedera.

Sangat banyak thanks kepada en@cik saksi tersebut. :D

Tapi…apa aku nak buat kalau aku jumpa tuan punya kereta tu? Setakat sekeping kertas, takkanlah dia nak mengaku, betul tak???arh…buntu…

Emm…bantuan..bantuan..tolong saya….

Padahla..semalam sebelum kuar rumah lupa nak baca ayat kursi, lupa nak baca doa. Padam muka….

No comments: