Friday, November 13, 2009

aku n pilihan perlu dilakukan segara.

Meniti setiap baris tulisan itu, aku jadi kelu. Betapa indah setiap perkataan yang disusun menjadi jadi satu ayat. Membacanya umpama meniti di atas seutas rantai mutiara yang berkilauan. Indah dan menawan.

Wah gitu. Bila terjumpa blog yang macam cerita novel atau seperti berada atas kayangan(tau ke kayangan tu macam mana?) tiba-tiba je aku jadi emo sekali. Tiba-tiba je aku jadi macam nak menulis dengan gaya yang macam-macam sama....heh.memang cepat terpengaruh.huhu.

......

Okay. Tadi siang merangkap juga dah semalam la kan. Kakak HR itu sudah call mahu confirm. Jadi...apa yang harus aku lakukan? Arh...pening-pening....

......

Esok aku ada kerja. Jumpa adik-adik sekolah rendah lagi as usual. Tapi, esok punya adik-adik tak pernah jumpa punya. Modul pon encik boss tak sempat cerita. Suppose aku dah masuk tido sebab esok kenalah kelihatan ceria. Tapi, apa kes masih menghadap lappy lagi ni?

Oke. Mahu tidur sudeh....suddenly macam rindu. Tapi tak tahu rindu itu untuk siapa. Layan Conan je lah...rindu kat Conan kot...hiks!

......

Selamat malam. Erk...dah pagi kot. :D

......

3 comments:

Aku... Dia... Kamu.. said...

Erm..sy pun macam awk gak...bila baca blog yg best2 mmg rasa nak menulis sebaik bolg tu juga. Tapi tu ar..nak mengarang ayat2 yg best tu yg susah..last2 jadi hampeh...heheeee..

inna hayati said...

kamu,
(pilih salah satu je.boleh kan?)
heheh...setuju.last2 tak jadik jugak tulis berbunga-bunga. memang tak ada bakat tapi perasan ada bakat. huhu. :D

Diya said...

Kak,

Blog yg mcm cerita novel tu penulis dia novelis gak ke?