Monday, July 6, 2009

aku n jangan tido lepas subuh...

  1. Kamu orang tau apa itu TRANSFORMERS????

    Agak-agak kamu orang (yang tak tengok lagi) , best tak citer tu?

    Kamu orang yang dah tengok pulak, berapa bintang nak kasi?


    Aku tak tau dah nak kasik berapa bintang.

  • Sekali tengok macam excited sangat...best2 citernya...boleh tahan la...
  • 2 kali tengok okay la jugak citernya...walaupun aku macam belum lupa ape aku dah tengok semalamnya.(aku tido 5 minit...)
  • 3 kali tengok....(separuh cerita aku tido....aku dah hafal dah wei....)

Yup...aku bantai tengok TRANSFORMERS 3 kali okay!! Yeye...dalam masa seminggu 3 kali aku tengok.

Kerabat aku ni semua takde kawan lain agaknye nak ajak g tengok. Kalau bagi tiket free lepas ni pon....sumpah aku tak nak pegi. Confirm aku tido dari awal sampai habis...dah hafal wei...HAFAL!!


2. Kalau aku memang tak nak buat sesuatu tu...

Kalau memang aku tak minat langsung-langsung.

Kalau memang aku tak de hati sikit pon nak lakukan...

Tapi...orang paksa dengan cara psiko paling baik punye...

Nape aku tak reti nak menolak ha??!!!

Aku ni salu tak sampai hati.

Salu nak jaga hati orang.

Pastu aku sendiri yang susah...

Camne???

~ah..menci lah!!~


3. Kamu salu tido pagi?

Toksah la bohong...paling kurang pon mesti ada 1 hari dalam sebulan korang rasa gile2 nak tido balik lepas subuh kan?

Paling kurang mesti ada satu hari yg terbabas.

Ye tak???

Tapi penah tak kamu termimpi bende bukan2 time tido pagi tu?

Termimpi kamu tengah dalam majlis kenduri kawin korang contohnya?

Pastu ramai pulak kawan kamu yang datang,

Siap kawan2 sekolah menengah kamu yang kamu tak sangka2 pon ade.

Tapi...

Majlis kenduri kamu tu dibuat kat kantin sekolah rendah kamu.

Makan pon ala2 macam makanan budak2 time rehat kat sekolah rendah tu.

Tak de pelamin, pakai kain kanvas yang dwi color, biru n oren tu je wat tirai belakang kerusi kamu.

Lebih sadis kamu sebenarnya tak kenal pon suami kamu tu.

Dah la memang tak berapa semenggah orangnya...

Kamu memang tak berkenanlah.

Boroi n tua sungguh nampaknya.

Kamu tau apa yang lebih sedih?

Kamu tak wat ape2 preparation pon untuk diri kamu.

Kamu baru je sampai kampong pagi pada hari kenduri kamu itu sebab kamu sibuk sangat ngan keje.

Kamu memang tak de la nak tempah pelamin ke..

Mak andam ke...

Tak de kompang2 pon...

Lebih2 sadis lagi...

Kamu langsung tak makeup.

Muka baru bangun tido je ah ni.

Sampai2 kampung terus je nikah, n terus kene layan tetamu...

Dan kamu tau apa yang paling teruk sekali?

Kamu langsung tak sempat bersedia,

Sebab kamu sibuk sangat.

Menyebabkan kamu tak sempat pon nak ade baju pengantin.

Dan tau apa kamu pakai?

TELEKUNG!!

Ye..telekung ye kawan2....

Baju pengantin kamu adalah telekung ya...

Dush!!!terus aku tersedar.

Cet, tertido ngan telekung lepas solat subuh okay.

Hampes!!

Siap mimpi bukan2 lagi.

Padan muka...ngantuk sangat sampai tak sempat bukak telekung.

Agak-agak kamu lah..boleh ke panggil nightmare??

Nightmare bukan malam jeke? Ni tido pagi...

Nak panggil ape heh??

.......

Moral : jangan tido pagi ye kawan2..tak elok...

Cet!!

...........


4 comments:

Diya Kamaruzaman said...

Adeh kak. Telekung jadi baju pengantin? Comelnya. Hehehe. Mimpi waktu siang memang pelik2 tak sangga. Sakit otak heh bila sedar dari mimpi tu.

Erk, dah 3 kali akak tengok Transformers? Kesian lah kat diya yang tak tengok langsung ni.... Huhu

inna hayati said...

diya,
comelkah???rasa ngeri pon ade juga diya..huhu...memang, bila terjaga je pening2...lagi2 kalau tido tengahari...

hehe...pegila tengok diya.sekali ttengok memang kelip mata lima minit sekali jek. :D

myadlan said...

wah. tengok transformers sampai 3 kali. tapi da boleh agak. kalao tengok 2 kali pn da cukup da.

aku tengok sekali je. tak sempat tgk kali kedua

inna hayati said...

naseb 3 kali jek. ade lagi kawan2 yang ajak pegi lagi..tobat tak mau..