Monday, July 20, 2009

aku n benci.

Masa: 1.24 am

Hari : Isnin

Tarikh : 20 July 2009

Mode : Sakit hati

Perasaan : rasa nak melakukan kekejaman tahap tak boleh blah.

Kepada : manusia.

Ucapan : kalau aku jumpa kau sekarang...aku akan pastikan kau akan rasa menyesal sebab cari aku balik. Aku akan pastikan kau akan menyesal seumur hidup dengan apa yang kau dah buat. Aku pastikan hidup kau tak akan pernah bahagia seumur hidup kau. B*b*!!! Kau dengan binatang tu memang sama sepsis. Sebab apa? Sebab Tuhan memang jadikan binatang tu satu binatang yang haram. Perosak n bawak penyakit. Jadi kau dan binatang tu memang sama sifatnya. Aku benci kau. Jangan berani kacau aku. Jangan berani datang dalam hidup aku lagi. Jangan berani nak anggap aku boleh jadi kawan kau semula. Jangan berangan nak baik2 dengan aku. Jangan berani nak tayang2 hidup kau depan aku. Sebab aku memang benci.

......

Aku memang benci binatang perosak.

......