Tuesday, May 26, 2009

aku n kenapala sibuk-sibuk nak jodoh2 kan aku???

pernah tak korang rasa????


sangat annoying


nak layan orang yang korang tak kenal langsung2????


.

.

.

.

.

.

.

.


i am big enough mak cik,


akan sampai masanya nanti...


mak saya pon tak sebok


kenapa mak cik lak yang susah2???


kenapa?


mak cik ingat saya tak laku sangat dah?


saya belom pon habis belaja la mak cik,


saya ada banyak cita-cita tau tak???


.

.

.

.

.

.


haish!!


memang saya tak suka.


tak suka!


tak suka!


tak suka!


.

.

.

.

.

.


kalau ye pon ...


kasila yang...


haish...


tak tahula nak cakap macam mana...

.

.

.

.

lemas!!
.........



5 comments:

ChaiReeL AziZee said...

oho...sudah ada yang menjodohkan..mungkin masa da sampai utk memikirkan tentang itu..Allah cuba sampaikan sesuatu kot..hehe

amacam...bersastera x ayat..rugi x amek sastera dulu...boleh ganti a samad said......muahahah

inna hayati said...

chaireel,
memikirkan? tipu la kalau kata tak memikirkan. tapi bersedia belum lagi..

heheh...besar cita2 kamu...tak payahlah...habis rosak sastera Melayu dengan bahasa kamu..hahah! Jangan marah.

Diya Kamaruzaman said...

akak bagi ceramah motivasi sket kat makcik tu sikit, biar cukup pedoman dan petunjuk utk masa hadapan. huhu

noniey alias said...

takpe kalau setakat nak berkawan.. ramai kawan kan lagi bagus.. hehehee

inna hayati said...

diya,
adus...tu yang payah nak buat tu. kang tak pasal2 jadik isu.susah2..

puan baini,
ades...nak kawan2 tu yang payah tu...huhu..