Friday, May 8, 2009

aku n dah jumpa balik...


Luckily basikal Arif dah di jumpai...


Macam mane dapat balik? Kalau aku dapat makcik tu, memang aku tenyeh2 jek...tapi..malaslah...abaikan...


Sengsara sudah tamat. Merdeka sudah. Esok kena kerja lagi. Nanti aku update kat blog yg satu lagi...kalau rajin korang baca lah k ^_^


Lama dah tak letak gamba Amir kn? Ni d latest. Actually tak la d latest sangat sebab yang d latest tu ada dalam hs n tak sempat transfer. Mengingatkan kejadian tu, pilu rasa hati..

Sudah! Lupakan!!...
......

3 comments:

Max J. Potter said...

haha. chomelnya dgn topi tu!

Aku... Dia... Kamu.. said...

Sgt kiut...hehheeee..

inna hayati said...

hi nani,
hihi..cumelkan? topi koboi.dia suke betul.

hi kamu,
hihi..mekaciiiihhh...(kite sampaikan pd tuan punya badan nanti k)