Tuesday, May 12, 2009

aku n bicara empat pagi...


~my fav desktop~
: tak ingat dah amek gamba ni dr mana :


Jam sudah empat pagi.
Tapi aku masih lagi menghadap lappy.

Membaca entri2 kawan2 yang dah lama aku tak jalan-jalan. (balik camping terus demam...tak de mood nak bukak blog...huhu... )

Aiseh...tetibe blank plak...

Aku terjumpa satu blog neh. Rasanya mesti ramai yg salu baca blog dia. Aku jadi asyik plak baca cerita2 dia n mostly yang menarik minat aku ialah cerita cinta dia yang magis.

Kadang2 aku terfikir, susahnya nak cinta pada manusia. Terbaca cerita dia tadi, aku terfikir lagi...bila masa itu tiba, InsyaALLAH...aku juga mungkin dapat mencintai seorang manusia sepenuh hati.

Dan...cerita cinta dia juga membuatkan aku masih lagi yakin, bercinta selepas kahwin adalah yang terindah.

Kalaulah kamu terbaca...aku minta maaf kerana tidak pernah mencintai kamu. Sungguh aku tak tahu caranya...


......

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.........blank........
.
.
.
.
.
.
.
.
...... ^_^

2 comments:

Aku... Dia... Kamu.. said...

Mencari cinta tu susah. Nak mengekalkan pun lagi payah! Tapi x bermaksud kena berputus asa.

Moga bertemu yg dicari diakhir pencarian!

inna hayati said...

kamu..
moga-moga..amin...
terima kasih :)