Thursday, February 12, 2009

aku n siri pak pandir...

*cerita ini milik orang lain, aku pinjam je....

"kubur second hand"

satu hari pak pandir berkata kepada familinya:

'bila aku mati nanti, kebumikan aku dalam kubur lama,kubur secong hand'

famili pak pandir pun tanya:

'kenapa?why?'

pak pandir lantas menjawab:

'sebab.....'

'bila malaikat datang nanti, aku boleh bagitau diorang aku dah mati sebelum ni dan dah pernah disoal,harap-harap diorang tak soal apa2,selamatlah aku....!!'


notes: setiap manusia takkan terlepas dari seksa kubur....

.....

aku demam...minggu lepas dah demam,minggu ni demam lagik, ape kes? haih! sape tau ape nak buat bila hidung sumbat? habis2 kuar darah...heh,kenape ngan aku?!!

.....

No comments: