Wednesday, January 28, 2009

aku n marah...

marah?
memang aku marah!!
engkau....
memang perempuan tak tau malu!!
tak cukup kau burukkan nama abang aku,
sekarang kau nak jual pulak nama aku!
aku memang marah dengan perangai kau ni!!!
berentilah...berentilah jadi perempuan tak tahu malu!
berentilah jadi perempuan murah!
berentilah merayu2...
hargailah diri ko sendiri.
tak payah nak dikenang benda yang dah tak ada.
jangan ingat semua dalam dunia ini indah!
jangan ingat semua dalam dunia ni senang!
jangan ingat kau tu baik sangat!
jangan ingat semua orang nak sangat kesian kat kau!
jangan ingat dalam hidup ni kau sorang je yang ada!
jangan ingat setiap kesalahan tu boleh di maafkan dengan mudah!
n jangan ingat mak aku tak ada perasaan okay!!!!
teruskanla hidup kau!
aku benci dengan sikap mengada-ngada kau!
pandang dunia ini dengan mata...
bukan dengan perasaan...
hadapi hidup ini dengan matang...
bukan dengan maruah yang bertebaran di lantaian...

aku harap kau jumpa!
aku harap kau faham!
selagi kau tak faham, aku takkan sekali2 nak berbaik dengan kau!
sekali lagi kau sebut2 aku dalam blog kau....aku hapuskan kau terus dari hidup aku!!!
kau faham??? HAPUS!!! TERMINATE!!! FOREVER!!!

damn!!

2 comments:

13may said...

hmmmm....

jaga diri :)

inna hayati said...

en.may...
thanks..
sudah terjaga...