Monday, September 8, 2008

aku n selamat menyambut ramadan....

selamat menyambut ramadan untuk semua yang datang menyinggah melawat blog ini....terima kasih atas sokongan anda. ^_^

aku dah tak nak tulis nombor lagi sebab aku selalu tak update blog. kadang-kadang aku tak tau nak tulis apa, nak update apa. sedih tengok angka tu yang tak seberap... huhu...

sebetulnya aku selalu masuk ke dunia blog ni. tapi,sekadar merayap2 tanpa meniggalkan komen...pemalas sungguh beta ini...huhuhu...

anyway...
selamat menyambut ramadan semua orang...
semoga semua melalui ramadan yang penuh keberkatan ini dengan penuh kesabaran, ketaqwaan dan keimanan...
jangan tinggal puasa pada yang mampu...
n jangan membazir di bulan ini. kalau tak sayang uit,sedekah kat aku... ^_^....

4 comments:

myadlan said...

hehe.. saya suka baca blog kamu.

selamat berpuasa dan menambah amalan di bulan yg mulia ini

inna hayati said...

adlan...
thanks :)

13may said...

selamat selamat :)

inna hayati said...

en.may..
puasa ke en.may??? ^^