Thursday, September 18, 2008

aku n gamba amir berlambak-lambak...


posing ngan bantal pink ^_^



macam ne nak gerak ni ek ???


fenin...



addicted...hari2 kene snap gambar amir...
tapi yang ini paling comel ^_^ soooo kawai...

2-3 hari ni amir makan banyak...
perut dah mengembang....
ibu dah naik risau....
amir...amir....



13 comments:

ChaiReeL AziZee said...

wew...amir2..hahaa..comel budak tu...rasa nk cubitttttttttttttttttttttttttt je pipi dia..hehe..errr...amir tu anak awak ek?hahaha

inna hayati said...

amir itu anak saudara saya okei...
:)

green apple said...

posing jari kat dagu yg tak tahan tu..

A t i Q a h said...

hi amir encem! hehe.

inna hayati said...

akak epal...
biase...memang terer posing...

atiqah...
hi...

ad3ck said...

gambo hang mana? ehheehhe.

Hassan said...
This comment has been removed by the author.
inna hayati said...

ad3ck..
gamba aku confidential...tak bleh tayang2.tengok gambo anak sedara aku sudah....:)

myadlan said...

makin banyak gambar budak ini.. takpe2 die memang comel pn..
kalau makin banyak die makan, makin comel la die nanti.. hehe

inna hayati said...

adlan...
sekarang die men rembat je ape orang lain makan..macam orang besa..huhu...

diya said...

hehe. comel je dia posing kat bantal pink tu :D

p/s-selamat hari raya kak. maaf klw de slh pape ye ;)

13may said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin

Hanna J. Potter said...

macam nnt besar jd hensem je budak ni nani tgk~ ahaha! =) kak inna hayati, selamat hari raye! ape2 salah silap nani kat kakak, mintak dimaafkan ye?