Thursday, September 18, 2008

aku n gamba amir berlambak-lambak...


posing ngan bantal pink ^_^



macam ne nak gerak ni ek ???


fenin...



addicted...hari2 kene snap gambar amir...
tapi yang ini paling comel ^_^ soooo kawai...

2-3 hari ni amir makan banyak...
perut dah mengembang....
ibu dah naik risau....
amir...amir....



Sunday, September 14, 2008

aku n amir...

~ amir n cj7 gemuk!!~

baby dah besa....

baby suke isap jari...

buah hati pengarang jantung cikna...

semalam....

malam...suruh amir tido...

tutup lampu, tutup pintu...

"adik,tido..."

si kecik berjalan ke tilam, memeluk cj7, berbaring n menghisap jari...

suasana menjadi sunyi...hening....

tiba-tiba, selepas 5 minit...

si kecik berkata "...dah!", buang cj7, bangun n sambung main!!

ler...sabar je aku budak kecik ni, tido pon boleh sudah2...

itu amir...huhu....

Monday, September 8, 2008

aku n selamat menyambut ramadan....

selamat menyambut ramadan untuk semua yang datang menyinggah melawat blog ini....terima kasih atas sokongan anda. ^_^

aku dah tak nak tulis nombor lagi sebab aku selalu tak update blog. kadang-kadang aku tak tau nak tulis apa, nak update apa. sedih tengok angka tu yang tak seberap... huhu...

sebetulnya aku selalu masuk ke dunia blog ni. tapi,sekadar merayap2 tanpa meniggalkan komen...pemalas sungguh beta ini...huhuhu...

anyway...
selamat menyambut ramadan semua orang...
semoga semua melalui ramadan yang penuh keberkatan ini dengan penuh kesabaran, ketaqwaan dan keimanan...
jangan tinggal puasa pada yang mampu...
n jangan membazir di bulan ini. kalau tak sayang uit,sedekah kat aku... ^_^....