Sunday, August 10, 2008

aku n7:tak sudah2 sibuknye...

lap top orang amek...sangat bosan tahap cipan.
kat sekolah pulak tak bley bukak blog.asal bukak blog je kne block...boring lagi...
yang tak boring...hidup sangat bizi...betul2 sangat bizi...
setiap minggu ade je bende nak wat.tu belom kite test n asement n quiz...
sangat hectic...
letih betul...tapi hepi sebab bile banyak bende nak wat,otak tak sempat nak fikir hal2 duniawi yang menyakitkan jiwa raga...:)
otak macam lebih tenang...senang hati...

~gambau pegi jenjalan~
*sila abaikan tarikh...


5 comments:

Hanna J. Potter said...

hi kakak. *^^* thnks ye, dtg blog nani. nani dh add link kakak, komen kakak pun nani dh reply, nnt dtg tgk, k? btw, cun ah gmbr matahari tu. nani suka!

inna hayati said...

gamba matahri itu saje2 d snap untuk mengetest kebolehan kamera.tak sangka kamera berjaya mengambil gambar yg boleh tahan cantik... :)

*datang lagi k nani...urm...kite kakak ke?segan plak panggil kakak... :)

diya said...

cantiknya gambar matahari terbenam. subhanallah. sejuk je mata memandang. btw, akk sihat? ;)

myadlan said...

subhanallah.. cantik skali gamba mentari senja ni..

susah nk amek gambar mcm ni sbb slalunya matahari terbenam agak cpat..

inna hayati said...

hye diya...
akak sehat2 shja...diya camne?

hye mr.adlan
alhamdulillah,tuhan bagi peluang amek gamba yg cantik.ade lagi yg len,cuma yg ni nampak menarik ckit...
mekasih datang singgah...datang la lagi...:)