Saturday, July 12, 2008

aku n 3:life is....

semalam tak dapat post new entri pasal network connection is so teruk...huhu...
so today i want to write a lot...kalau boleh la...aku sedang mencuba.lagipon esok tak sekolah....

as the title 'life is...', aku nak cerita about life.
my life...yg aku lalui dengan rasa yg sangat berkecamuk wat masa ini. yg mana boleh dikatakan yg aku skang ni sangat 'sewel n mereng'....

life is not so easy as i always think.aku memang jarang mengkelam-kabutkan hidup aku. jarang berfikir perkara2 yg boleh men'tensenkan' aku.jarang memberat2kan otak aku. tapi kadang2, bende2 ni tetap akan datang n mengetuk2 pintu hati n fikiran aku. membuatkan aku terpaksa jugak berfikir...kadangkala menggunakan hati....kadangkala menggunakan kewarasan fikiran...n akhirannye...hati n otak sama2 bengkak...

life is unpredictable n sometimes confusing kan? kadang2 kita smpai buntu, tak tau ape nak buat. n aku, smapai sometimes rasa nak pergi jauh...jaaauuuuhhhhh sangat. pergi ke satu tempat yg aku takkan jumpa org yag kenal ngan aku. supaya aku dapat lagi dari semuanya. dapat lepaskan diri dari semua bebanan.tapi, itulah...hidup bukan semudah itu...

life is not so easy. bukan macam bukak tutup computer. habis pakai, tutup, kalau masuk virus boleh format balik. otak kita tuhan jadikan tak boleh format. apa yg dah berlaku akan tinggal sebagai memori yg kadang2 membahagiakan, tapi kadang2 menyakitkan...

faham ke? tak faham xpe...aku memang macam ni...tetap aku ini begini...aku memang sangat kronik skang ni...

3 comments:

Pakcik Luar Otak said...

Been there done that.

Just enjoy every second of it.

Nomad juga boleh jadi medium kebebasan.

Cubalah.

green apple said...

aku rasa aku faham.

but that's life, life is beautiful with ups and downs babe..:)

inna hayati said...

hi pakcik...
kadand2 menomadkan diri juga..
thanks...

hi akak epal...
yup..that's life...