Thursday, July 10, 2008

aku n 2:syahdu...

Sekarang dah jam 2.16am...yes, pagi2 buta. Aku masih lagi berjaga n seb baik esok kelas aku kul 10.30 pagi. mata dah bengkak2...kenapa? sebabnye akan aku tampalkan esoklah… :)
Yang pasti hati betul2 tersentuh…muahahahaa…sensitive betul aku neh…
Little quote (hint) k…kalau kamu biasa, mesti faham kenapa penulis blog bengkak2 mata…

“ aku sering membina angan..
Membina istana indah, dia sebagai raja dan aku sebagai ratu.
Biarpun istana kami hanya sekadar pondok kecil, namun aku tahu…
dia akan selalu di sisi dan mencintaiku selamanya…”

# sesungguhnya aku juga menanti ‘sang putera’ itu…
dia di mana ek??

ini sebabnye...



ayat tu?dari cni...

3 comments:

shafarina said...

hihi stended... baca novel mmg simpton lepas tu = mata bengkak

13may said...

oh! dulu takleh masuk sini...

btw,
Sebagai tanda penghargaan:

http://13may.blogspot.com/2008/07/141-terima-kasih.html

http://picasaweb.google.com/encik13may/BloggerPictures/photo?authkey=Tz25mAffF_A#5221307062512162642

Terima kasih :)

inna hayati said...

akak wan...
seharian rasa macam sedih je kan?terbawak2 pulak...

en.may...
eh?kite tak penah private pon...sentiasa boleh... :)