Tuesday, January 1, 2008

HELLO...HELLO...HELLO EVERYBODY....!!!!!


HAPPY NEW YEAR !!!

MARI2 SAMA2 CAPAI AZAM BARU OR SUDAHKAN AZAM TAHUN LEPAS YANG TAK TERCAPAI LAGI...

RINDUNYE SAYA SAMA INI BLOG...


*ade ke orang rindu sama saya???

KE MANA SAYA??

~saya TERdapat kerja kat SPEEDY GIANT SHAH ALAM lepas menaip entri terakhir 2 bulan yang lepas...

~kerja saya itu...lima hari full (masuk 9.30 pagi n balik 10.30 malam) n dua hari cuti....jadi faham2 je lah bila orang tak pernah kerje berdiri sepanjang hari, 2 hari cuti itu habis dengan tido semata2...hehe...

SEKARANG??

~ALHAMDULILLAH...saya dah berjaya mendaftar di UiTM Shah Alam sebagai student EE220. Jadi budak sekolah lagi...

JADI.....

~saya akan cube dan cube merajinkan diri menaip blog setiap hari, kerana inilah kehidupan saya..

AND...AND.....

~saya nak mengumumkan sesuatu... (malulah...)

emm....

emmmmm....

eemmmmmmmmm......

saya....

saya kan....

saya kaaaaaaaaaaaaann..........

da de 'cik abang' tau....tutup buku lame....mengaharapkan kebahagian hingga ke akhirnya di buku baru... INSYA ALLAH....AMIN....

(",)



6 comments:

inah said...

dah ade cik abg?good for u =D

akak ni nak kenalkan kat mak..x tau mcm mana approach yg sesuai..hahahahaha

ad3ck said...

oo keje part time ye. so bile nak blanje ;p. eh kod course hampir sama ar. ku dulu cs220 ;p.

inna hayati said...

to inah:
hehe...cik abang mase sekolah.bile da abes sekolah barula kenalkan kat mak...

to ad3ck:
kene belanje ke?tak payahla k...

boleh nampak cs dari bilik kite...

13may said...

oh! patut la...

updet plsss :P

inna hayati said...

to en.may:
begitulah kiranya...

wan said...

Patutlah diam aje.

Dapat abang baru, mesti dah takde tekanan kan? Selamat tahun baru :)