Tuesday, September 4, 2007

saya bahagia....!!!!

'kenapa saya bahagia??'

'kerana saya dah berjaya mendapatkan :

HARRY POTTER AND THE DEATHLY HOLLOW'


'bagaimana saya mendapatkannya??'

'melalui proses pengepauan yang paling berkesan...ngeh!ngeh...!!!'

~ terima kasih beribu lemon kepada kak ngah kerana telah menjadi mangsa pau yang murah hati....
sayang kak ngah... muah!muah!.... (",)~



itulah ceritanya hujung minggu merdeka aku...teman kak ngah pegi shopping, shopping dan shopping!! dan akhirnye aku berjaya memperdaya kak ngah untuk membelikan aku 'barang yang kuidam-idamkan' beberapa minggu ini....yes!! nak beli sendiri tak mampu lagi...kene la pau kakak aku sket...sket jek...hehehe....

rasanya tak terlambat lagi kot untuk aku mengucapkan SELAMAT MERDEKA yang ke 50 untuk semua rakyat MALAYSIA!!! semoga negara kita yang tercinta ini akan terus aman dan makmur...(patriotik sket...)

aku juga nak mengucapkan selamat berjaya! good luck! and all the best untuk semua calon2 UPSR seluruh malaysia...
~terutamanya untuk : Muhamad Afiq b Zulaidi - semoga anak sedaraku ini berjaya mendapat 5A!! AMIN!!....

banyak sangat bende aku nak komplain sepanjang coti aku kat umah neh...tapi sebab aku ni cepat lupe...jadi aku tak ingat dah aku nak merepek merapu ape dalam entri aku kali ni...maaflah...

tapi ade satu bende yang aku nak citer gak!! perkara melampau yang telah berlaku kat aku semalam. ade ke patut perjalanan dari shah alam ke kuantan boleh makan masa enam jam setengah??? tak patut!! sangatlah tak patut!! dah la lalu highway....bukan lalu jalan lame. keras aku dok dalam bas sampai enam jam setengah. teruk betul!! aku tau la skang ni tengah sebok polis menyaman bas2 bermasaalah, operasi macam2... tapi tak patut betul kalau aku kene lepak dalam bas selama enam jam lebih sedangkan perjalanan patut empat ke lima jam jek. kalau malam tak pe gak...ini siang-siang bute. rugi masa aku satu hari. polis sebok nak tahan bas barulah die pon sebok nak bersopan santun. sebelum ni bawak bas cam pelesit jek,tak de plak nak sopan2 ni... aku tau la 'biar lambat asal selamat'...tapi janganla lambat nak mamfuyss!! sakit jiwe raga aku neh...

# kerje :
ada 2 perkara....
1. aku telah mendapat gajiku yang pertama hari ini. boleh tahan...kire okla untuk kerje aku yang tah hape-hape neh...ye la, aku neh bukan rajin sangat...ngelat je banyak...terima kasih untuk encik bos!!
2. aku telah berjaya mendaftar untuk uitm. harap2 kali ni betol2 la dapat masuk. boleh jadi gile aku kalau sanGkut lagi...huhuuhhhuuuuu.....





2 comments:

Sunan_Jati said...

horay....
1st komen...
hehehhe...
nk pinjam blehhh???

: : inna hayati : : said...

boleh aje...meh ar datang amek...hehhe...