Friday, September 7, 2007

aku n seleseme....


~ ganazzssnye en. koceng neh... ~

teringat pada iklan budak2 (scott emulsion kalau tak silap aku...)
a dialog budak kecik tu cakap...' dia selesema cikgu... '
semua org takde dalam kelas, ade budak tu je sorang...aku rasa cikgu die buta. n iklan tu pada aku penipu besar...tapi tak kesahla ape aku nak rasa kan? siapalah aku...hehe...

that's d point actually...aku cume terfikir je...kalo da tue bangke berkesan ke scott tu?ke bende tu hanya untuk makanan budak2?

point aku sebenarnye, aku nak cakap aku seleseme!!! bende yang aku paling tak suke! tak suke! tak suke! sakit idung aku. malam tadi aku langsung tak boleh nak tido. rasa macam idung aku cuma ada lobang sebesar 1mm n sebelah lagi lobang comlpetely tertutup. TERSEKSA GILER!!!
bangun duduk baring sume aku praktikkan. bantal tu aku dok pusing2, kejap 2 bijik, kejap sebijik, kejap tak pakai bantal sampai satu tahap aku buang semua bantal kat lantai... pastu aku duduk, atas kosi, atas lantai, atas katil...tak jadi gak...aku berdiri plak, satu bilik tu aku tawaf...nak kuar jalan2 amek angin tak beranila plak (huhu...aku memang penakot!!!...)
penat gile aku nak layan seleseme neh...huhu... giler jeles aku tengok rumate aku ngan bahagianya tido...
akhirnye aku pon tak tau aku tertido kul bape... kesian kan aku?kan?kan?

#aku nak balik umah lagi minggu ni...jumpe isnin nanti...

3 comments:

kakLuna said...

ada jual pil selsema kat farmasi..warna kuning..beli ler..makan 2 bijik je dah okay..tapi kesan dia mmg jd ngantuksss giler la.

: : inna hayati : : said...

mekacih akak...

Amaranth said...

Good post.