Wednesday, September 5, 2007

aku n kau (3)...

myspace comments

comel kan?kan?kan? tapi yang sedihnye tak tau nak kasi kat sape...huhuhuu....

hari ini ape aku nak merapu ek??tengah cari idea... tak ramai plak orang kat kedai pagi2 neh... boring tahap dewa...

owh ye...aku ade satu 'bende' yang aku simpan dari beberapa hari yang lepas...sebenarnye da lama dari tu la...da agak bersawang dalam otak aku. tapi aku nak citer gak..suke ati aku la kan?blog aku...betul tak?? sebabnye ade perkara yang terjadi yang membangkitkan balik rasa marah dan gile aku. silap besar la kan??

*ini adalah sesi marah2, para pembaca diharap tidak terkejut dengan luahan hati aku yang agak extreme untuk dibaca ini ye...

it started with this :

' dalam kita melangkah terkadang diuji dengan ujian yang terasa beratnya
hingga kita terduduk dan menangis.
Peritnya terasa, tapi ketahuilah dan
renungilah kembali ke dalam diri kita....bla...bla...bla....'

tak de yang pelik? sekadar sebuah nasehat? memang takde yang pelik, tapi hati aku yang sakit...

* taipan seterusnya untuk bacaan kau :

ujian yang nyata beratnya itu adalah kerana aku. terduduk dan menangis itu juga kerana aku kan? adakah kau lupe yang kau yang mulakan semua ni? kau yang sebabkan semua ni berlaku. tak faham2 lagi?? tak sedar2 lagi yang sebenarnye kau yang merobek2 hati aku, yang mencincang2 ulu jangtung aku?? perit sangat la kau rasa? habis aku suke? aku bahagia dengan onar yang kau dah buat dalam hidup aku? dalam cuti aku yang aman? kau pernah terfikir ape perasaan aku dengan ape yang kau dah buat?? ade kau fikir yang aku sakit hati lebih dari kau? ade kau rasa ape yang kau buat tu memang tak patut?? ade tak? ade taakkkkkk??!!

kau nak suruh aku renung2 ape? hah?? renung balik n cakap yang sumenye salah aku? aku yang sebabkan kita tak bertegur? aku yang sebabkan semua perkara ni? aku yang mulakan semua yang berlaku ni?

kau penah tanye tak ape perasaan aku dalam cuti tu? kau tau tak aku tengah dalam usaha nak recover dari bende budush yang kau pun tau ape kan? mungkin kau tak tau macam mana teruknye otak aku, hati aku, hidup aku mase tu...tapi takkan la kau tak boleh fikir langsung? kau langsung tak terfikir ke ape yang kau buat tu men'hancur'kan lagi hati aku yang rapuh gile time tu....betul tak? kau memang tak penah nak amek tau ape ade dalam hati aku kan? kau memang sampai hati buat aku macam ni kan?

bencinye aku!!! kau tau tak aku benci gile2 kat kau time tu?? kau tau tak kalau ade kuasa aku nak lenyapkan je semua ingatan aku sepanjang 2 bulan sebelum tu?? sebelum aku kenal kau. supaya aku tak ingat langsung pasal kau dan segala2 yang berkaitan dengan kau. supaya hati aku tak sakit!

why i'm being so mad?? :

' ..., 'kau' nak bagitau something, dia nak jumpa kita lepas abis final '


kenapa baru sekarang? kenapa baru sekarang bila aku dah lupa, aku dah tak nak amik tau... kau memang sengaja nak ungkit balik semuanya kan? kau memang sengaja nak toreh balik luka tu kan? kau memang sengaja betul takkk?!! kenapa...? aku dah penat dah dengan semua ni... aku dah tak larat la... kau boleh tak faham? boleh tak???

tapi takpelah...aku akan jumpe kau. n kita settlekan semuanye. semua! aku nak kau faham betul2 ape yang kau dah buat pada aku. aku nak tau ape salah aku kat kau sampai kau kene ---- aku selama ni? kenapa kau nak -------- dari aku tentang perkara yang sebenar? ape salah aku sebenarnye?? ape yang aku buat sebenarnye sampai ko sanggup buat aku macam ni? aku nak tau sangat kebenarannye...

aku nak kau tau betapa berpusingnye otak aku bile semua tu terjadi.
aku nak kau tau betapa teruknye hati dan perasaan aku terdera dengan semua ni.
aku nak kau tau macam mana kacau bilaunye hidup aku sepanjang cuti tu...
aku nak kau tau ape yang kau buat pada aku memang SANGAT MELAMPAU!!!

habis sesi mengamuk... (harap maaf atas ketidaksopanan saya...(",)...)

# work :

hari ni agak busy pasal budak2 pompuan yang selalu datang kedai ni wat keje sekolah derang kene submit keje sekolah hari ni. pastu memasing berebut2 nak print...naseb ade akak yang baek dan rajin (iaitu aku...hehe...) membantu ini...maka adek2 ini dapat mengsubmit keje sekolah derang. tapi aku tak tau ar derang punye keje ni berjaya di terima oleh cekgu derang...huhu...


* hari ini aku saket perot...huhuhuhu... mencinye!!!


2 comments:

13may said...

ni marah kat laki ker pompuan nih???

hahha

: : inna hayati : : said...

agak-agak lelaki ke perempuan??
cubela teka...hehhee....