Wednesday, September 12, 2007

aku berkerja malam....


balik tadi dah pukul 7. sampai kat bilik dah pukul 7.15. sempat singgah bilik tv hantar roti pada Ilham n sempat juga tengok manjalara episod akhir...dapat tengok adegan Is melamar Manja dalam kolam renang...ssoooooo sweeeeeeet....bestnye kalau ade orang melamar aku dengan cara n situasi yang amat istimewa...haha...(aku terberangan plak...hehe...)
nkul 7.30, naik atas, mandi, solat n makan...sedar2 da kul 8.15...haha...aku memang la suke berendam lama2 sampai tak sedar masa berlalu dengan cepatnye...
ape lagi...kelam kabut la aku berjalan gi kedai...loh...takde pon orang kat kedai...takpela kalau aku jalan rilek2 jek tadi...dah la pasal nak cepat gile tadi aku cume sempat sambar sweater je, malas nak tukar baju lengan panjang...bepeluh gak ar berjalan laju2...panas!!
so...here i am, menunggu orang datang sambil layan blog. n guest what? aku dok dengar lagu 'lelaki ini' lagi...ya...lagi n berulang2 macam macam siang tadi juga. aku dah ter'addict' dengan lagu tu...hehe...

2 comments:

Darling said...

me pun suka lagu lelaki ini.. walaupun kekdg tu ada rasa 'pedih' yg tiba2 rasa mcm x nak dengar..

kekasih gelapku pun best gak, kan? *wink2*

inna hayati said...

sangat2 best...best tak terkata...dengar beribu kali pon tak boring...hehe...same la kite...(",)