Wednesday, August 22, 2007

pagi-pagi....

~kucing yang sangat tute!!~

pagi yang kelam kabut adalah perkara yang paling aku tak suka sekali dalam hidup ni...
sebab:
i. kelam kabut sebab bangun lambat, ini bermakna aku tak bangun pagi dengan proper dan tak sempat nak menghayati betapa indahnya pagi : sebab kelam kabut...sebok itu ini...tibe2 sedar2 dah petang...tak suke!tak suke!tak suke!!
ii. kelam kabut sebab di gesa oleh sesuatu atau orang : aku akan rasa sangat berserabut sebab dipaksa membuat sesuatu dengan tidak teratur.(aku paling benci rasa panic n dipaksa)
iii.disebabkan dua perkara d atas aku akan rasa nak marah n tak hapy kadang2 sepanjang hari.
iv.tahap emosi aku juga akan menjadi kurang stabil juga sepanjang hari...
kesimpulan: aku sangat2 tak suka bangun pagi lambat dan rushing2 pegi bersiram n whatever...

hari ini,aku telah terbangun lambat n ini adalah tidak menyenangkan hati n perasaan aku hari ini...

# work :
~disebabkan tahap emosi yang tak stabil pagi2 lagi, aku telah menjadi manusia yang agak kejam pada adek2 ini hari ini...kesian mereka...(dengan jahatnye dalam hati aku cakap...padan muke!!)
~diorang ni tak kene marah ke melepak main game hari2?takkan la time cuti sekolah cikgu diorang tak kasi homework? kalau time aku sekolah dulu, cuti tak macam cuti...belambak2 homework. nak bermanja2 ngan en.tv pon tak sempat...
~aku bet mak bapak derang tak tau derang melepak kat cni hari2.

~menjelang tengahari mood aku dah semakin stabil...mujurlah ada harry potter pengubat hati...ngeh!!ngeh!!
~SENYUM

#tak de kene mengene :
~saya telah menambah gamba koceng tute(cute) untuk hiasan semata-mata...mukenye yang innocent...tak bleh blah....comelnye!! (saya suka koceng!!)
~saya akan cuba meletakkan gamba koceng atau apa2 yang cute sebagai hiasan entri saya selepas ini...(",)

2 comments:

Sunan_Jati said...

assalamualaikum.,..
salam ziarah...

:P

: : inna hayati : : said...

waalaikumsalam...
salam...salam...