Saturday, August 11, 2007

my dull life...

aku pun tak berapa pasti kenapa...tapi serasa aku,sejak 2-3 menjak hidup ku ini terasa begitu BORING!!boring yang teramat....

sometimes it seems like aku dah bukan aku yang dulu.kenapa ye?rasa macam i did lose a lot of my smile,my gile-gile.aku sendiri yang rasa diri aku ini sangat boring sekarang.ape lagi org lain yang ada di keliling aku....

my third day at work.hari sabtu(means that petang nih tak dapat la pegi pasar malam)
kids all d day.this makes me think.did my nephew pun macam nih?everyday lesap dari rumah lepak kat cc.i'm very sad to watch those little guys.i'm very afraid that my anak2 sedara yang ramai tu juga mungkin satu hari akan jadi begini.wasting their time in d cyber cafe n playing games which very addictive n cost a lot of money.i wonder,berape la agaknye mak bapak nih bagi diorang satu hari.where did they find that amount?Rm 10 for 4 hours.bnyak tu...baikla aku simpan wat beli barang lain.
attitude: yang tadi tu about money, attitude plak?mulut diorang ni pun boleh tahan gak la...mungkin tempat yang aku duduk sekarang ni tak sama dengan yang tempat aku membesar.tapi,geram jugak aku yang baik ni mendengar mereka ini berkata dengan beraninye perkataan2 yang kalau anak sedara aku sebut,maunye aku cili2 mulut anak sedara aku tu.tapi ye lah,yang datang semua ni anak2 orang...jadi aku buat pekak je la.ape nak buat,anak orang.karang aku marah kang tak nak plak diorang datang kedai ni lagi.bankrup plak bos aku karang..huhu..

No comments: