Monday, August 20, 2007

hari yang mendung...

selamat pagi...
pagi lagi aku terjaga dan mendengar burung2 berkicau umpama muzik yang indah berlagu d telingaku...pagi ini pagi yang mendung...buat aku rasa tak nak bangun.angin lembut sepoi2 bahasa yang menyapu2 muka aku menarik2 mata aku untuk kembali tertutup.sejuk pagi ini terasa sangat nyaman...dengan suasana yang sunyi dan tiada bunyi2an yang mencemarkan fikiran...arh...seronoknye kalau dapat tido balik...!!
tapi...aku teringatkan masa yang berdetik tak menunggu kita.aku juga sedar aku akan mengambil masa yang banyak untuk bersiram...urh!!aku mesti terlambat nak pergi kerje...TIDAK!!terpaksalah aku meninggalkan tilam empuk dan oyen yang tersayang...huhu...
aku tau aku akan rindukan tempat ini setiap pagi dua bulan yang akan datang...
yup!tinggal lagi 2 bulan aku d sini...rasa tak sabar nak pergi dari tempat ini...tapi,aku tau aku akan rindu tempat ni.nak2 lagi bila dah nak blah camni hidup aku semakin aman.aman dari orang2 sekeliling yang amat2 memeningkan kepala...

#work
aku lupa sekarang cuti sekolah...ramainye kanak2 dari pagi lagi
(tak dapat nak menghafal : malam ni ada test...huhu... :seronoknye jadi kanak2 nih...)

No comments: