Thursday, August 23, 2007

boring....

~cian die...ketiduran setelah keletihan menggulung tali...~


boring sungguh hari ini!!
boring sangat2!!
boring tahap dewa!!
boringnye!!
~sekian...sajakku bertajuk boring....hwa!hwa!hwa!

bosan,
tiada apa yang lebih bosan melainkan bosan,
hidupku ini bosan,
bosan melanda hidupku,
bosan memenuhi segenap ruang hatiku,
bosan menyerang neuron2 otakku,
bosan menyerap ke seluruh badanku,
bosan!!
~sajak kedua saya bertajuk bosan!! hwa!hwa!hwa!

~dah sah otak aku dah mereng sket (banyak kot...huh?!!)...
~adakah aku telah menjadi sewel?? (hoh??!!!)

~SENNYUUM!!...


#work :
~tiada apa yang menarik...

~aku rasa otak aku menjadi mereng kerana telah dipenuhi dengan jeritan kanak2 ini yang keep cursing each other (which i can't utter out here because i think d words they said are very2 horouble!!). sekali lagi aku bertanya pada diri aku sendiri : diorang ni tak penah kene lempang ke sebab dengan suke2 hatinye curse orang lain ngan those very2 bad words? dalam umah aku kalau sebut bende2 macam tu, sure kene lempang punye, on d spot, tak tunggu2 dah... (i think my mom has teach me well about manners and respect d others)


~i think en.bos sangat2 stress today.two pc cause a lot of trouble...very much!!and ramai plak adek2 yang tak cukup umur telah membuat percubaan menceroboh...seriau jek aku melihat en.bos menjeritkan mereka...huhuuhuu...
(aku menjadi risau...garang jugak en.boss ni...ups!!)
~jangan la tension2 n marah2 ye en.bos... (",)
~senyum banyak2 ye en.bos...pengubat sakit hati...

~aku saket perot!!huhuhu...benci betol bile saket perot tibe2 tapi tak tau sebab ape...terasa seperti perotku sengaje nak wat2 saket...tak suke!tak suke!tak suke!

# versi sopan...
~saya malu : saya bawa radio ke kedai untuk menghilangkan rasa bosan saya kerana mendengar lagu mp3 yang sama sejak 2mggu yang lepas : rupa-rupanya radio saya itu tidak mampu melawan gelombang internet dan gelombang2 yang lainnya : ia tidak mampu mengeluarkan bunyi yang smooth : zeng...zeng...zeng...zzzzzz
(hampeh punye radio : abeh je bulan seploh aku humban kau dalam sungai kuantan!!WAJIB!!) : makanya radio saya itu tidak mampu untuk menghilangkan boring saya...huhuhuhu...

~sebenarnye tujuan saya membawa radio hampeh ini kerana kolej saya akan menjalankan urusan mencegah barang2 electric haram sepanjang minggu ini sehingga rabu minggu hadapan...

~seorang pelajar yang sangat2 'baek' seperti saya semestinya tidak akan membayar RM20 untuk radio hampeh tadi (pergh!!mahal nak mampos!!tak berbaloi aku nak perabih duit kat radio hampeh itu!!...gile jahat kolej aku ni!!)

~ups!!ketaksopanan berlaku dalam ruangan sopan...harap maaf...

~bukanlah saya kedekut...tapi...tuan2 juga mestinya sependapat dengan saya kerana saya telah membayar sewa asrama yang mahal untuk sebuah bilik yang buruk, jadi adakah relevan untuk saya membayar lagi untuk membolehkan radio hampeh saya itu memekak? Betul!!sangatlah tidak relevan.

~sesungguhnya perlu dinyatakan di sini,apa2 saja bayaran berlebihan untuk kolej saya adalah sangat tak di approvekan oleh saya. kenyataan ini dibuat kerana kolej saya telah menyelitkan pelbagai2 cas tersembunyi yang sangat2 banyak!!saya tak suka kolej saya apabila ia berkaitan dengan kewangan dan hal ehwal pelajar!!

~ya...saya memang kedekut dengan kolej saya!!MESTI!!WAJIB!!

~oleh kerana radio hampeh saya tidak dapat digunakan...makanya, saya akan membiarkan radio hampeh ini bertapa d kedai ini sehingga minggu hadapan..kerana walaupun ia hampeh, ia tetap dalam keadaan bahaya jika berada di dalam bilik saya...

~jadi en.bos...tompang simpan barang haram seminggu ye....(",)...ngeh!ngeh!

2 comments:

13may said...

boring la jadi boring....

hehhe

: : inna hayati : : said...

13 may : kadang2 tu best jugak jadi boring sebab boleh jadi mereng sekejap...(sekejap jek)...