Friday, August 24, 2007

aku n kucing...


~ aloh-aloh...tutenyer die!!!~
~aku terpesona dengan kepandaian org2 yang mengabadikan kuceng2 comel ini dalam gamba~

aku selalu cakap kat kawan-kawan aku yang kucing ni ada macam-macam muka mereka yang tersendiri. tapi kawan-kawan aku cakap aku tak betul! diorang kata:
'kucing tetap kucinglah!muke diorang same je"
tapi pada aku...itu SALAH!!
cube korang tengok muke 4 ekor kucing kat bawah ni...semua lain tau!!


~mereka sangat comel dan berbeza~

~aku rindu pada 'jimon' : kucing yang aku bela dari kecik lagi bersama abg2 aku...
jimon telah selamat bersemadi masa aku darjah 3 lagi...huhuhu...

# work :
~game addict : macam2 orang yang aku jumpe addicted ngan game sepanjang aku keje neh.
-kanak-kanak tak usah citer la kan...ramainye ya amat...
-yang besh tu...sekali sekala ada la pakcik2 yang macam pegawai beso2 pon aku penah nampak men game gak
-tu belom kire pakcik2 yang pkai kupiah...yang betol2 nampak macam pak aji
-budak lelaki baye2 aku biase la kan...
-en.bos pon bleh than addict die ngan game

~kejadian sebenar sekarang : seorang pak aji tengah lawan 'Call of Duty2' dengan seorang budak yang da bese datang cni....pergh!!tak bleh blah!

~dasyat kan...berapa banyak duit mereka2 ini habeh sebab men game...

~actually same je la derang nyer addiction neh ngan pompuan nyer sindrom shopacolic (betoi ke aku eja?)

# cerita sedei aku semalam...
~semalam aku g kedai...makan...time nak balek tu aku langkah la satu longkang besa ni...elok2 je kaki kanan aku lepas longkak tu n menjejak tanah,tibe2 aku hilang imbangan. rupenye tempat kaki kanan aku mendarat tu ade lobang yang ditutupi oleh rumput. HAMPEH PUNYE RUMPUT!!
~maka akhirnye aku pon terjatuh dengan cantiknye sambil bersimpuh di hadapan semua orang yang ade kat dalam kedai makan tuh....MALU SIOTTTT!!!! tapi buat muke macho...macam tak de pape...cover baek punye...HEH!!
~tapi ade satu bende yang aku tak boleh nak terima...di hadapan aku...betul2 d hadapan aku, penonton yang menonton secara live dan terang-terangan itu adalah a guy yang aku crush on selame beberape sem ini!! ARGH!! MALU GILER!! HABES JATUH SAHAM AKU!! terpakselah aku pandang die n senyum
~(die faham la kot sign...aku tak ape2...takut die risau plak kan...nampakla die cam tekejut sket,tekejut la aku jatuh depan mata die (aku sedang bertentangan mata dengan die di kala aku jatuh itu)...mesti die kesian kat aku....KAH!KAH!KAH! TAK MALU!! DA LA JATUH DEPAN DIE, SIAP PERASAN LAGI...HO!HO!HO! MEMANG TAK MALU!!) ~aku sedang membantai kepala aku sebab memalukan diri sendiri di hadapan die...

~SENNYUMM!! (malu)

No comments: