Monday, August 20, 2007

aku n kau (2)...

sesuatu itu kembali lagi...
kali ini membawa angin puting beliung yang lebih dasyat dalam perut aku...aku teringatkan perbualan 3 minggu yang lepas...
"itulah...sape suruh merajuk tak tentu pasal"
apakah???!!!!
akukah yang bersalah itu?tidakkah dia merasa perbuatan dia itu telah merobek-robek hati yang satu ini?tidakkah dia sedar perbuatannya itu telah menyebabkan aku tawar hati?
aku tak pasti sapekah yang salah dalam hal ini?adakah manusia yang seorang lagi?atau dia yang sentiasa penuh dengan emosi tak terkawalnye...atau..

# work
sesuatu d tempat kerje telah menyebabkan aku teringatkan sesuatu
(tentang aku n kau)
otakku yng berserabut:susahnye nak hafal bende nih!!tak pasal jek kene repeat lg sekali...TAK MAU!!!
boringnye....nape la kene belaja bende ngarut nih!!aku budak letrik la!!bukan budak bio!!huhuhu....
seploh hari ngpal bende nih pon lom tentu masuk dalam otak haku!!urh!!urh!!geramnye!!

No comments: