Thursday, July 5, 2007

otakku yang sedang berserabut...

serabut...
serabut sangat rasenye sekarang ni. perlukah aku berterus terang dan menerima action yang sama?that face again?aku tak mampu nak menghadapi wajah kehampaan mereka,wajah sedih kerana kesalahanku...aku tak mampu.tapi mampukan aku untuk membohongi mereka selama 5 bulan?puasa?raya?
pelakon...
mungkin akulah pelakon yang tak pandai berlakon tapi masih ramai yang tertipu dengan lakonanku.tapi,selalunya lakonanku ini membuatkan aku rasa berdosa.membohongi orang2 yang aku sayang.tapi,kalau aku tak berlakon,aku mesti rasa nak mati menghadap muka2 hampa,ayat2 sinis yang akan mereka tunjukkan.macammana?
padan muka...
tu lah mak dah kate,belajar betul2,jangan bercinta.jadi, padan muka aku,kerana sebab yang coomon ni,hidupku kecundang lagi,dan untuk kesekiankalinya, aku akan membazirkan hidup aku untuk 6 bulan yang akan datang...padan muka aku!!
umur...
23tahun.apa yang aku ada?kosong.kadang2 aku malu dengan diri aku sendiri,23 tahun,aku masih belum boleh hidup atas kaki sendiri.macammana?
jadi...
jadi,untuk 6 bulan ini,yang akan aku sia2kan ni,aku akan cuba belajar.belajar untuk hidup sendiri,belajar untuk cari duit sendiri,dan belajar untuk habiskan duit sendiri juga..('_')

No comments: